Servicemanager

Vastgoedmanagement

Wie zijn wij?
Zeilstra vb&t Vastgoedmanagement is een toekomstgerichte en dynamische vastgoedmanagementorganisatie die namens haar opdrachtgevers zowel woningen, kantoren, winkels, bedrijfspanden als (semi)openbare gebouwen beheert. Wij zijn een integrale dienstverlener die waarde toevoegt in iedere fase van de vastgoedcyclus; bij realisatie, transactie en exploitatie. Wij onderscheiden ons vooral in de manier waarop wij met onze relaties omgaan. Onze medewerkers vormen de kritische succesfactor om onze missie te doen slagen. Immers, zij bepalen hoe relaties onze dienstverlening ervaren.

Bij voorkeur 32-40 uur – Locatie Den Haag

Wat ga je doen?
Als Servicemanager richt jij je op de dienstverlenging voor de huurders, want excellente dienstverlenging is je doel! Dit doe je in samenwerking met je collega’s, opdrachtgever en uitvoerende bedrijven. Je bent gefocust en continue bezig om de huurder positief te verrassen.

Dagelijks ben je bezig met onder andere:

  • Het klant- en servicegericht te woord staan van huurders en het beoordelen van eventuele wensen, vragen of klachten die zij hebben;
  • Het optimaliseren van de huurderstevredenheid met als doel excellente dienstverlening;
  • Huurderstevredenheidsonderzoeken, aftersales en online reviews beoordelen en opvolgen;
  • Het initieren en organiseren van huurdersevenementen en andere acties met als doel het positief verrassen van huurders;
  • Binnen onze organisatie en de opdrachtgever de belangen van ‘jouw’ huurders vertegenwoordigen;
  • De relatiemanager van de portefeuille ondersteunen, bijvoorbeeld bij het opstellen van adviezen, -rapportages en overleggen (bijwonen) met de opdrachtgever en leveranciers.

Wie ben jij?

Jij bent een servicegerichte en vrolijke teamplayer. Je krijgt energie van het vormgeven, aanpakken en opzetten van zaken, je spreekt anderen gemakkelijk aan en hebt overtuigingskracht. Je bent besluitvaardig, resultaatgericht, direct, correct en afspraak-is-afspraak is voor jou de basis. Je bent continue bezig je verder te ontwikkelen en bekwamen. Je omarmt veranderingen en hebt geen moeite met ad hoc werkzaamheden. Prioriteiten stellen is je tweede natuur.

Onze basiswaarden; relatiegericht, betrouwbaar, specialistisch, samenwerken en ondernemend zijn voor jou vanzelfsprekende waarden in je werk.

Je beschikt bij voorkeur over:

  • HBO werk- en denkniveau met daarbij een afgeronde HBO opleiding (bij voorkeur in de hospitality branche);
  • Het vermogen om met verschillende partijen om te gaan;
  • Ongeveer 3 jaar relevante werkervaring;
  • Mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal;
  • Affiniteit en ervaring met digitale processen en digitaal werken is een absolute pré.

Wat bieden wij jou?

  • Een veelzijdige, zelfstandige functie binnen een energieke organisatie;
  • Een stimulerende en inspirerende werkomgeving, waarin je je kunt ontwikkelen;
  • De digitale middelen die je nodig hebt om je functie uit te kunnen oefenen;
  • Mogelijkheid om je (onbeperkt) op allerhande onderwerpen te bekwamen middels digitaal leren;
  • Uiteraard een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?
Herken jij je in het bovenstaande profiel, dan komen wij heel graag met jou in contact! Wij nodigen je uit om zo snel mogelijk, per mail je interesse kenbaar te maken door een motivatiebrief met cv te mailen naar hr@vbtgroep.nl, ter attentie van Servie van Eijck (Accountmanager). Wil je meer informatie over de functie, bel dan even met Eric Prevoo via 040-2696974.

Let op: sollicitaties die binnenkomen na 10 augustus, worden pas na 1 september 2020 beoordeeld.

 

Een assessment maakt onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.